Sách - Explore English Student's Resource Book: Stage 2 by Daphne Paizee (UK edition, paperback) tại Pretty Cosmetics
Tác giả: | Xem thêm Business & Economics Tác giảMô tả ngắn về Sách - Explore English Student's Resource Book: Stage 2 by Daphne Paizee (UK edition, paperback) tại Pretty Cosmetics
Ships from and sold by EXPERAL Singapore. Origin: United Kingdom (Imported). Condition: Brandnew. Pages: 64. With a magazine-style Student's Resource Book, comprehensive Student's Coursebook, and supportive Teacher's Guide, it offers clear progression within and across levels. Bên cạnh đó, tuỳ vào loại sản phẩm, hình thức và địa chỉ giao hàng mà có thể phát sinh thêm chi phí khác: Còn hàng
Giới thiệu Sách - Explore English Student's Resource Book: Stage 2 by Daphne Paizee (UK edition, paperback) tại Pretty Cosmetics
Ships from and sold by EXPERAL Singapore
Publisher: HarperCollins Publishers
Origin: United Kingdom (Imported)
ISBN 13: 9780008369118
Condition: Brandnew
Binding: paperback
Pages: 64
Dimensons: 192 x 266 x 9 | 158 (gram)
---------------------------------------- Collins Explore English is a 6-level course which provides full coverage of the Cambridge Primary English as a Second Language curriculum framework (0057) from 2020. With a magazine-style Student's Resource Book, comprehensive Student's Coursebook, and supportive Teacher's Guide, it offers clear progression within and across levels.Giá sản phẩm trên Tiki đã bao gồm thuế theo luật hiện hành. Bên cạnh đó, tuỳ vào loại sản phẩm, hình thức và địa chỉ giao hàng mà có thể phát sinh thêm chi phí khác như phí vận chuyển, phụ phí hàng cồng kềnh, thuế nhập khẩu (đối với đơn hàng giao từ nước ngoài có giá trị trên 1 triệu đồng).....
Biểu đồ giá của Sách - Explore English Student's Resource Book: Stage 2 by Daphne Paizee (UK edition, paperback) trong 30 ngày
Chi Tiết Sách - Explore English Student's Resource Book: Stage 2 by Daphne Paizee (UK edition, paperback)
Công ty phát hành | Penguin Books |
Nhà xuất bản | Penguin |
ISBN-13 | 9780008369118 |
Loại bìa | Paperback |